Monday 9 January 2012

OUT

Tadi ak p ambik ujian komputer yg untuk ambik lesen kereta 2. Dah la aku yg pndai 2 pi telefon buat booking sndiri utk ujian tu sebab MR.PAPA cam tak bagi sangat sebab aku langsung tak baca buku ( hehehe bukan malas cuma ak segan skit). Cuba teka aku dpat berapa. Jeng- jeng ak lulus kot siap dapat 49/50 (yes boleh tayang kat Cik Liyana Izzati muahaha). Aku tak riak kot cuma nak habaq kita haruslah yakin kepada diri sendiri hehehe tapi kena la baca jugak jgn ikut ak . Dan dgn tidak sengajanya aku terjumpa Alya kat sana so after ambik test kmi pi cp (tmpat kegemaran bdak saina) sat bkan buat pa pon cuma makan pstu p beli nvel . So arini merupakan kali kedua ak pi cp pkai bju kurung hehehehe.

2 comments:

  1. weyh.. hebat..! jeles gla..! aku dpt 45 ja..!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ujian 2 ja yg hbat time aku p praktikal baru aku sdar langit 2 tinggi ke rendah. pyah siot bawak keta.

      Delete